Projekty
wizerunek zwierząt w reklamie

prezentacja pokazuje wyniki jednego z eksploracyjnych projektów badawczych, powstałych w ramach zajęć, zajmujących się reklamą w kontekście kultury. wychodząc od korpusu ponad 350 reklam (głównie plakaty/reklamy outdoorowe), zbieranego w latach 2010-15 (przeważnie we wrocławiu, większa część w kwietniu i listopadzie 2015), zostały przeprowadzone różne analizy tematów szczegółowych.



o projekcie

przeprowadzone w ramach zajęć reklama i komunikacja firm na tle interkulturowym badanie jest próbą rekonstrukcji i systematyzacji manifestacji motywu zwierząt wykorzystanego w reklamach funkcjonujących w polskiej przestrzeni publicznej. wiodące pytanie badawcze: jak są przedstawiane zwierzęta w reklamie?

info
  • autorzy: romek garliński, ola kleśta, krysia kwiatkowska, nina voinova
  • prowadzący: dr annette siemes
  • przedmiot:reklama i komunikacja firm na tle interkulturowym
  • do pobrania: link