Projekty
stereotypy płciowe

zadaniem studentów było przełamanie stereotypów płciowych za pomocą plakatów społecznych. 



o projekcie

stereotypy jako subobszary normatywów są ciekawym zjawiskiem w komunikacji i często wykorzystuje się je w reklamie. celem tego projektu było zwrócenie uwagi na problem, jakim jest przypisywanie pewnych ról czy zachowań kobietom i mężczyznom. temat jest szeroki, a zadaniem studentów było przeanalizowanie go i zlokalizowanie obszaru, w którym szczególnie uwidacznia się ten problem (praca, dom, uczelnia etc.). 

projekt do pobrania: dziewczyny do garów!

projekt do pobrania: chłopcy do broni!

projekt do pobrania: chłopy do garów!

projekt do pobrania: bo wiesz...

projekt do pobrania: #chłopakiteżpłaczą

projekt do pobrania: pill

projekt do pobrania: film_1

projekt do pobrania: film_2

info
  • autorzy: studenci V roku
  • przedmiot: kampanie reklamowe
  • prowadząca: klaudia bracisiewicz
Aktualności
wernisaż wystawa communication design
kto: communication design
gdzie: instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej