Projekty
półkafe – badanie namingowe
projekt miejsca łączącego funkcjonalność czytelni oraz kawiarni o nazwie półkafe. była to nasza odpowiedź na, zbadane przy pomocy badania fokusowego, potrzeby studentów komunikacji wizerunkowej związane z brakiem miejsca do samodzielnej pracy i napicia się kawy w przerwie od zajęć. zaproponowane przez nas miejsce dostosowałyśmy do zadeklarowanych w fokusie potrzeb potencjalnych odbiorców marki. nazwa marki została zbadana metodą ankietową.

 



opis
 
projekt został przygotowany w ramach przedmiotu naming prowadzonego na I roku studiów magisterskich, którego celem było zaprojektowanie przestrzeni w pobliżu kampusu grunwaldzkiego i odpowiedniego nazwania jej.
 
info

 

  • autorzy: anna adamiec, aleksandra gil, marta kalisiak
  • przedmioty: naming w strategii organizacji
  • prowadzący: kamil olender

 

Aktualności
wernisaż wystawa communication design
kto: communication design
gdzie: instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej