projekt dotyczył nowej na rynku usługi prasowania na dowóz. plan strategiczny poprzedzał dokładny research, mający na celu rozeznanie się jak wyglądają usługi oferujące prasowanie w polsce oraz za granicą, a także czy w ogóle istnieje zapotrzebowanie na taką usługę. analizowaliśmy, w jaki sposób w innych firmach odbywa się odbiór ubrań od klienta, jak one komunikują oraz czy oferują też inne usługi. sprawdziliśmy też, co piszą użytkownicy forów internetowych, aby dowiedzieć się, czy prasowanie we własnym zakresie jest dla nich problemem. znaleźliśmy kilka firm we wrocławiu, które nie zajmują się prasowaniem, jednak mają podobny profil klienta i mogą nawiązać z nami współpracę w celu lepszej promocji.
projekt został przygotowany w ramach przedmiotów strategia marki oraz research prowadzonych na I roku studiów magisterskich, którego celem było wyznaczenie krótko i długoterminowych celów, kolejnych etapów rozwoju marki oraz opracowanie planu działania na kolejne dwa lata.
raport: ironingman