Projekty
identyfikacja wizualna dla uniwersytetu wrocławskiego

celem projektu było stworzenie nowej identyfikacji wizualnej uniwersytetu wrocławskiego, opracowanej na podstawie wcześniejszych badań. w pierwszej kolejności zbadano skojarzenia z analizowaną uczelnią, następnie przystąpiono do projektowania z uwzględnieniem wyników. 

projekt wykonany w ramach przedmiotu corporate design.



logotyp
  • logotyp

logotyp uwr

  • przykładowe wydziały

wydziały

  • gadżety

gadżety

nowy logotyp składa się z typograficznego przedstawienia nazwy uczelni, oraz sygnetu.
sygnet jest kołem, w którym wycięty został kształt litery w (od wrocławski). wycięcie kształtu w kole ma symbolizować otwartość uczelni, która jest jedną z jej głównych wartości, oraz z którą - jak wynika z badań - kojarzą ją studenci.
dodatkowo kształt wycięty w kole może przywodzić na myśl zakładkę
do książki, co pasuje do skojarzenia z uniwersytetem.
w podstawowej wersji sygnet zapełniony został wzorem który ma symbolizo¬wać elementy konstrukcyjne mostu - symbolu wrocławia, ale może ulegać różnym modyfikacjom, które prezentowane są w dalszej części.
nazwa ,,uniwersytet wrocławski” zapisana została prostym, bezszeryfowym fontem raleway.

info
  • autorzy: aleksandra gil, marta kalisiak
  • przedmiot: corporate design
  • prowadzący: krzysztof moszczyński
  • do pobrania: identyfikacja wizualna uwr
Aktualności
warsztaty interkulturowość widzieć inaczej- warsztaty w oerlinghausen
kto: communication design
gdzie: oerlinghausen
warsztaty Interkulturalität anders sehen- Workshop
kto: communication design
gdzie: oerlinghausen
spotkania wkrótce TEDxUWr organizowany przez studentów communication design
kto: studenci V roku communication design
gdzie: wrocław