Projekty
design opakowań – dolina baryczy vol. 2

w ramach współpracy ze stowarzyszeniem partnerstwo dla doliny baryczy studenci i studentki specjalności communication design zostali poproszeni o opracowanie koncepcji strategii wzorniczej dla opakowań produktów sygnowanych znakiem dolina baryczy poleca. w ramach pracy analitycznej studenci i studentki wypracowali zróżnicowane problemy projektowe i przygotowali na tę okoliczność stosowne propozycje rozwiązań strategicznych. 



idea projektu

wizerunek, który będzie rozpoznawalny, kojarzony, lubiany i atrakcyjny sam w sobie. uważamy za istotne pokazać produkty doliny baryczy jako jedność, szeroką gamę produktów pochodzącą z jednego miejsca. spowodowanie by niejako sam program dolina baryczy poleca, stal się marką przedstawianą klientom. poszczególne firmy są wtedy elementami, które tę markę definiują, są w jej centrum. tożsamość każdej z nich definiuje całościowy wizerunek.

chcemy by opakowania odzwierciedlały cechy ważne dla doliny baryczy, a przy tym w nowoczesny i atrakcyjny sposób je prezentowały.

postawiliśmy na wielość kolorów i wzorów, by podkreślić piękno natury, pokazać zaangażowanie w tworzenie nawet najmniejszych rzeczy. wszystkie propozycje jednak są do siebie podobne w formie i opierają się na jednym schemacie, by uspójnić w ten sposób wizerunek doliny baryczy i wyróżnić na tle konkurencji (innych regionów i marek zrzeszających wiele produktów).

projekt
Aktualności
wernisaż wystawa „projektowanie z zamkniętymi oczami- prawda czy wyzwanie?”
kto: studenci communication design
gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej