Projekty
corporate identity dla fundacji neko

projekt z zakresu tożsamości organizacyjnej (corporate identity) dla fundacji przygotowany przez grupę studentów myś_nik obejmował szeroki zakres analizy sytuacji zastanej (analiza konkurencji, badanie wizerunku marki) oraz wypracowanie rozwiązań na poziomie koncepcji tożsamościowej fundacji (profil tożsamości postulowanej) oraz obrazu wiodącego i corporate design



corporate identity

corporate identity to kompleksowy proces projektowania programów konstruujących wizerunek. rolą projektanta czy zespołu projektowego jest umiejętne wypracowanie założeń tożsamościowych (istotnych z punktu widzenia różnych grup odniesienia - organizacji, konsumentów, szeroko rozumianych mediów) i przełożenie ich na kreatywne działania komunikacyjne w obszarze zachowań, komunikacji i designu.

studenci specjalności communication design w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uwr każdego roku realizują projekty z zakresu corporate identity dla wybranych fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji pozarządowych. w ramach przedmiotu corporate design i web design opracowują kompleksowy program corporate identity, który nierzadko jest wdrażany przez zainteresowane organizacje pozarządowe. 

projekt
Aktualności
spotkania kolejne spotkanie: tylko pozory nie mylą – płoszaj
kto: katarzyna płoszaj oraz studenci i absolwenci
gdzie: centrum innowacji przejście - filia nr 13 mbp we wrocławiu
konkursy deski – konkurs dla studentów_ek i absolwentów_ek communication design
kto: studenci cd
gdzie: instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej
spotkania tylko pozory nie mylą – siemes, fleischer, grech
kto: michael fleischer, michał grech, annette siemes
gdzie: wrocławski dom literatury klub proza