projekt z zakresu tożsamości organizacyjnej (corporate identity) dla fundacji przygotowany przez grupę studentów myś_nik obejmował szeroki zakres analizy sytuacji zastanej (analiza konkurencji, badanie wizerunku marki) oraz wypracowanie rozwiązań na poziomie koncepcji tożsamościowej fundacji (profil tożsamości postulowanej) oraz obrazu wiodącego i corporate design
corporate identity to kompleksowy proces projektowania programów konstruujących wizerunek. rolą projektanta czy zespołu projektowego jest umiejętne wypracowanie założeń tożsamościowych (istotnych z punktu widzenia różnych grup odniesienia - organizacji, konsumentów, szeroko rozumianych mediów) i przełożenie ich na kreatywne działania komunikacyjne w obszarze zachowań, komunikacji i designu.
studenci specjalności communication design w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uwr każdego roku realizują projekty z zakresu corporate identity dla wybranych fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji pozarządowych. w ramach przedmiotu corporate design i web design opracowują kompleksowy program corporate identity, który nierzadko jest wdrażany przez zainteresowane organizacje pozarządowe.