Projekty
corporate identity dla festiwalu multi art

projekt z zakresu tożsamości organizacyjnej (corporate identity) dla festiwalu multi art przygotowany przez grupę studentów II roku specjalności communication design obejmował szeroki zakres analizy sytuacji zastanej (analiza konkurencji, badanie wizerunku marki) oraz wypracowanie rozwiązań na poziomie koncepcji tożsamościowej fundacji (profil tożsamości postulowanej) oraz obrazu wiodącego i corporate design.



corporate identity

corporate identity to kompleksowy proces projektowania programów konstruujących wizerunek. rolą projektanta czy zespołu projektowego jest umiejętne wypracowanie założeń tożsamościowych (istotnych z punktu widzenia różnych grup odniesienia - organizacji, konsumentów, szeroko rozumianych mediów) i przełożenie ich na kreatywne działania komunikacyjne w obszarze zachowań, komunikacji i designu.

studenci specjalności communication design w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uwr każdego roku realizują projekty z zakresu corporate identity dla wybranych fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji pozarządowych. w ramach przedmiotu corporate design i web design opracowują kompleksowy program corporate identity, który nierzadko jest wdrażany przez zainteresowane organizacje pozarządowe. 

projekt
Aktualności
wernisaż wystawa „projektowanie z zamkniętymi oczami- prawda czy wyzwanie?”
kto: studenci communication design
gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
spotkania spotkanie promocyjne książki „manual- reklama”
kto: communication design
gdzie: wrocławski dom kultury