Projekty
budowanie lojalności klientów marki odzieżowej research i koncepcja

co zrobić, aby klienci marek odzieżowych dokonywali regularnych zakupów? jest wiele odpowiedzi na to pytanie, różne są także perspektywy . aby opracować plan strategiczny dla marki odzieży autorskiej dla mężczyzn, zdiagnozowano dwa kluczowe problemy co buduje lojalność klienta wobec marki oraz jakie są mechanizmy działania programów lojalnościowych. analizie poddano publikacje naukowe i branżowe, wzorując się na metodologii pew research center, oraz programy lojalnościowe konkurencyjnych marek. rezultatem procesu badawczego jest nie tylko przegląd czynników i mechanik wpływających na budowanie lojalności, ale i propozycja programu lojalnościowego.



o projekcie

projekt został wykonany w ramach zajęć information research na I roku studiów
magisterskich

raport: Lojalność konsumencka - raport

info
  • autorki: anita kikowska, anna nowak, marianna różalska
  • przedmioty: information research
  • prowadzący: marcin pielużek
Aktualności
spotkania kolejne spotkanie: tylko pozory nie mylą – płoszaj
kto: katarzyna płoszaj oraz studenci i absolwenci
gdzie: centrum innowacji przejście - filia nr 13 mbp we wrocławiu
konkursy deski – konkurs dla studentów_ek i absolwentów_ek communication design
kto: studenci cd
gdzie: instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej
spotkania tylko pozory nie mylą – siemes, fleischer, grech
kto: michael fleischer, michał grech, annette siemes
gdzie: wrocławski dom literatury klub proza