Projekty
corporate design dla schroniska dla zwierząt

projekt miał na celu wypracowanie tożsamości organizacyjnej (corporate identity) schroniska dla bezdomnych zwierząt we wrocławiu. obejmował szeroki zakres analizy sytuacji zastanej (analiza konkurencji, badanie wizerunku marki) oraz wypracowanie rozwiązań na poziomie koncepcji tożsamościowej fundacji (profil tożsamości postulowanej) oraz obrazu wiodącego i corporate design.



projekt
  • Znak: logo
  • Akcydensy 1: projekt-4
  • Akcydensy 2: projekt-3
info
  • autorzy: kinga panaszek, aneta wojciechowska
  • przedmiot: corporate design
  • prowadzący: krzysztof moszczyński
  • do pobrania: identyfikacja wizualna UWr
Aktualności
warsztaty interkulturowość widzieć inaczej- warsztaty w oerlinghausen
kto: communication design
gdzie: oerlinghausen
warsztaty Interkulturalität anders sehen- Workshop
kto: communication design
gdzie: oerlinghausen
spotkania wkrótce TEDxUWr organizowany przez studentów communication design
kto: studenci V roku communication design
gdzie: wrocław