z przyjemnością informujemy, że nakładem wydawnictw libron i at ukazała się książka dr. kamila olendra pt.: „wartości we wpisach polskich partii politycznych w Internecie w okresie okołowyborczym w 2015 roku”. autor w publikacji dokonuje próby rozróżnienia ugrupowań politycznych w aspekcie komunikacyjnym. materiałem badawczym były wpisy partii na ich oficjalnych profilach w serwisie facebook.
publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej projektowanie komunikacji. oczywiście – polecamy!
w publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica – lewica. podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku zarówno w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym. publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej projektowanie komunikacji.