Projekty
teorie komunikacji i mediów 9

uprzejmie informujemy, że nakładem wydawnictwa libron ukazała się kolejna książka z serii projektowanie komunikacji. książka jest zbiorem tekstów powstałych jako wynik ogólnopolskiej konferencji naukowej „teorie komunikacji i mediów”. 



od autorów

Kolejny, dziewiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów wyróżnia się ob tością i różnorodnością tekstów. Jako redaktorzy jesteśmy szczerze zadowoleni z takiego ob- rotu spraw. Niewykluczone, że jesteśmy przywiązani do jakichś szczególnych teorii czy przekonań, jednak nie oznacza to, że będziemy je jakoś zajadliwie bronić. Przeciwnie, owa różnorodność bardzo nas raduje, ponieważ świadczy ona o tym, że w zakresie wiedzy o komunikacji nie grozi nam, na razie przynajmniej, paradygmatyzacja. Jest tak również z powodu wewnętrznych dynamik systemów i podsystemów komunikacji. Mamy nadzieję, że tak zostanie. Dziękujemy zatem wszystkim dotychczasowym Autorom za współpracę, liczymy także na nowych.

info