Projekty
seria wydawnicza projektowanie komunikacji

seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego, zakład projektowania komunikacji (communication design). wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom pokonferencyjny communication design , tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.



dodatkowe informacje

program serii: paradygmat konstruktywistyczny teorii komunikacji. teoria systemów w badaniach komunikacji. interdyscyplinarne badania empiryczne komunikacji. nowoczesne społeczeństwo. design. estetyka. proces projektowy. proces komunikacyjny. corporate communication. corporate identity. reklama. nie-dualistyczne strategie komunikacyjne. świat przeżyć. forma. kod-marka-znak. wabi-sabi.

redaktor naczelny serii:

  • prof. dr hab. michael fleischer

 

redaktorzy serii:

  • dr michał grech
  • dr annette siemes
  • dr mariusz wszołek

 

rada naukowa serii: 

  • prof. dr hab. aleksy awdiejew
  • prof. dr hab. grażyna habrajska
  • prof. dr hab. andrzej zawada
  • prof. dr hab. jerzy jastrzębski
  • prof. dr hab. christian sapok
  • prof. dr hab. gabriel altman
  • prof. dr hab. siegfried schmidt

 

recenzenci stali serii:

  • prof. dr hab. adam nobis
  • prof. dr hab. tomasz stępień
  • prof. dr hab. krzysztof ruchniewicz
wybrane tytuły
  • komunikacje w rozmowie - link
  • badanie i projektowanie komunikacji - link
  • badanie wizerunku - ludzie, marki branże - link
  • style życia w komunikacji - link