Projekty
reklama – operacjonalizacja pojęcia

uprzejmie informujemy, że nakładem krakowskiego wydawnictwa libron ukazała się książka dr. mariusza wszołka pt.”reklama – operacjonalizacja pojęcia”.  jest to pierwsza z trzech planowanych publikacji autora z zakresu reklamy i dyferencji rynkowych. pierwsza książka ma charakter podręcznikowy z zakresu komunikacyjnych mechanizmów reklamy. 



fragment książi

w niniejszej publikacji szeroko omawiam pojęcie reklamy w perspektywie kilku wiodących paradygmatów. część dostępnych na polskim rynku wydawniczym publikacji z zakresu reklamy zwykła się rozpoczynać od słów: „reklama towarzyszy nam od zarania dziejów” albo: „jaka reklama jest, każdy widzi”, a nawet: „reklama jest wszechobecna, dlatego staje się istotnym elementem badań naukowych”. mnie interesowało przede wszystkim to, czym w ogóle jest reklama i w jaki sposób działa, oraz co to znaczy, że działa; czyli zrobienie kroku wstecz, by móc zobaczyć to, co niektórzy ryzykownie założyli, że istnieje. 

— mariusz wszołek

info
  • wydawnictwo: libron
  • isbn: 978-83-62196-49-4
  • ilość stron: 142
  • księgarnia: link
  • do pobrania: pdf