chamlet. akt 1 – dramat, akt 2 – dramat, akt 3 – dramat, akt 4 – dramat, akt 5 – dramat.
tak było. przez 5 lat chamlet jako festiwal najgorszej reklamy ukazywał dramatyczne przykłady reklam, funkcjonujące w polskiej przestrzeni publicznej. żenujące wizualizacje zadziwiały swą absurdalnością, wywołując salwy śmiechu i można by śmiać się tak w nieskończoność, gdyby nie to, że pewne rzeczy nie są już nawet śmieszne. chcąc uczynić krytykę konstruktywną zmieniamy formułę, pokazując strategiczne rozwiązania, które są proste w użyciu, funkcjonalne, rozwojowe, zrównoważone, prospołeczne i proekologiczne.
festiwal w nowym wydaniu przede wszystkim skupia się na omawianiu zjawisk, problemów i ich kreatywnych rozwiązań. przegląd ma polegać na prezentacji i analizie konceptów szeroko rozumianych przestrzeni projektowania komunikacji, w ramach których reklama jest tylko jedną z możliwości komunikowania kogoś lub czegoś. festiwalowi towarzyszyć będą warsztaty projektowe, dla podkreślenia tego, że 'projektantem' może stać się każdy, a communication design to nie tylko dziedzina naukowa, ale również część życia społecznego.
osoby:
logistyka: