Projekty
chamlet 2014

chamlet to pierwszy w polsce festiwal reklamy, z nieco innej strony. do nagrody zostali zaproszeni, za pośrednictwem internautów, projektanci najgorszych reklam funkcjonujących w polskiej przestrzeni publicznej. jury pod przewodnictwem prof. michaela fleischera (kierownika zakładu projektowania komunikacji uwr) wybrała w 5 kategoriach (reklama drukowana, telewizyjna, internetowa, społeczno-polityczna i program communication design) 10 nominowanych i jednego zwycięzcę. 

28 listopada 2014 roku odbyła się ostatnia edycja festiwalu w dotychczasowej poetyce. obecnie trwają prace nad nową formułą, a kto wie, być może czymś zupełnie nowym. 



jubileusz

organizując nasz jubileusz pięciolecia festiwalu najgorszych reklam, ciesząc się z państwa uczestnictwa w dotychczasowych edycjach oraz wspierania naszej inicjatywy, postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla państwa i dla nas. o charakterze i kształcie owego nowego poinformujemy państwa w późniejszym terminie.

ponieważ będzie to ostatnia edycja chamletów, postanowiliśmy dodać do kategorii, w jakich przyznawane są nagrody, jeszcze jedną, jubileuszową, nagrodę – superchamlet, którą wyłonimy w ramach każdej kategorii spośród dotychczasowych zwycięzców. będzie to więc chamlet nad chamletami ostatniej pięciolatki.

jury tegorocznego festiwalu składa się z zasiedziałych już członków i członkiń oraz jednego nowego: grażyna habrajska, aleksy awdiejew, michał grech, dirk henkelmann i michael fleischer oraz mariusz wszołek.

informacje