z przyjemnością polecamy kolejną odsłonę naszej serii: badanie komunikacji vol. 2, w której znajdziecie państwo wiele ciekawych artykułów odnoszących się do różnych badań komunikacji- od analiz konstruktu normalności, przez analizy chwytów perswazyjnych aż po analizy wizerunków. życzymy przyjemnej lektury!
„w tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (…)
szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich”.
fragment wstępu