Know How
mariusz wszolek
manual – reklama. podręcznik z zakresu projektowania komunikacji

nakładem krakowskiego wydawnictwa libron ukazała się książka pod redakcją mariusza wszołka pt. „manual – reklama: podręcznik z zakresu projektowania komunikacji”. jest to pierwsza część nowej grupy podręczników z zakresu projektowania komunikacji. jak zauważa redaktor tomu: „oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby się kompletny, ale dynamika rozwoju badań z zakresu reklamy szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. przyjmijmy zatem, że jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji”. w opublikowanym tomie udało się zebrać 15 tekstów, które dotykają różnych aspektów reklamy; z jednej strony są to teksty zupełnie wyjściowe w ramach nauki o reklamie; z drugiej strony autorzy podręcznika prezentują nierzadko nowe koncepcje teoretyczne i badawcze związane z obszarem pracy kreatywnej i reklamy. 



informacje wydawnicze
  • redakcja: mariusz wszołek
  • autorzy: michael fleischer, mariusz wszołek, annette siemes, piotr lewiński, grażyna habrajska, michał grech, martyna gliniecka, jarosław pacuła, tomasz stępień, dorota płuchowska, marek firlej
  • recenzja: prof. dr hab. arkadiusz lewicki
  • wydawnictwo: libron
  • liczba stron: 530
  • isbn: 978-83-65705-08-2
  • księgarnia: llibron
  • do pobrania: e-book (pdf)