Know how
badanie komunikacji / projektowanie komunikacji vol. 3
z nieskrywaną radością przekazujemy w państwa ręce kolejną odsłonę serii „projektowanie komunikacji”, a zarazem następną, trzecią już część „badania komunikacji” i „projektowania komunikacji”. ze względów wydawniczych, organizacyjnych, a także (może głównie) porządkujących zdecydowaliśmy się na połączenie dwóch odrębnych wcześniej tytułów. tradycyjnie już w naszej serii prezentujemy szeroki zakres tematyczny, którego wspólnym mianownikiem jest komunikacja. tym razem teksty odwołują się do czterech wybranych obszarów: (sub)kultury, wizerunki i konstrukty, dyskurs i komunikacje oraz praktyka projektowania.
o młodzieży, czyli o tym, że jej (już) nie ma
z przyjemnością informujemy, że nakładem wydawnictwa libron ukazała się kolejna książka prof. michaela fleischera „o młodzieży, czyli o tym, że jej (już) nie ma”. serdecznie zapraszamy do lektury.
tedxuwr: wykłady członków zespołu communication design
w czerwcu 2018r. mieliśmy przyjemność występować na konferencji tedxuwr zorganizowanej przez studentów communication design w ramach projektu specjalnościowego. poniżej prezentujemy zapis wystąpień członków naszego zespołu.
manual 2- communication design: antologia
„mamy najlepszych studentów na świecie” – wypowiadanie tego zdania jest zawsze wielką przyjemnością dla każdego wykładowcy. w naszej pracy dydaktycznej zdarza nam się to bardzo często. na co dzień mamy bowiem do czynienia z ludźmi ciekawymi świata, poszukującymi odpowiedzi na nurtujące ich, i nas przy okazji również, pytania dotyczące otaczającej rzeczywistości. pytają, badają i wygłaszają inspirujące prezentacje w trakcie konferencji naukowych. i co więcej, wciąż dużo czytają, szukają nowych materiałów i inspiracji.
manual – reklama. podręcznik z zakresu projektowania komunikacji
w opublikowanym tomie udało się zebrać 15 tekstów, które dotykają różnych aspektów reklamy; z jednej strony są to teksty zupełnie wyjściowe w ramach nauki o reklamie; z drugiej strony autorzy podręcznika prezentują nierzadko nowe koncepcje teoretyczne i badawcze związane z obszarem pracy kreatywnej i reklamy.