Prowadzący
dr
martyna gliniecka
podsumowanie

absorbuję wszystko, bez wartościowania. wszystko może się kiedyś przydać, bo głowa nigdy nie śpi. lubię jak jest brzydko i za dużo, ale specjalnie.

kontakt
kto: doktorantka
tel: 691-582-861

edukacja » »
  • październik 2014 - 2019 - uniwersytet wrocławski, stacjonarne studia doktoranckie wydziału filologicznego, specjalizacja językoznawstwo
  • październik 2012 - czerwiec 2014 - uniwersytet wrocławski, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, projektowanie komunikacji, studia magisterskie
  • tytuł pracy magisterskiej: kreatywność w perspektywie konstruktywistycznej. badanie konstrukcji wypowiedzi o procesie kreatywnym i badanie wizerunku konceptu kreatywności.
  • październik 2009 - czerwiec 2012 - uniwersytet wrocławski, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, projektowanie komunikacji, studia licencjackie
  • tytuł pracy licencjackiej: schematy asymilacji nieznanego w procesie konstrukcji na przykładzie perfum odeur 53 comme des garcons
doświadczenie zawodowe » »

październik 2014 - 2019

  • doktorant w uniwersytet wrocławski, instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej, zakład projektowania komunikacji

październik 2014 - 2019

  • wykładowca w szkoła wyższa psychologii społecznej, grafika

wrzesień 2014 - 2018

  • copywriter w washing machine

sierpień 2013 - listopad 2013

  • staż - copywriting w havas worldwide warsaw

październik 2012 - styczeń 2013

  • copywriting, brand image, media relations w buck.architekci

sierpień - wrzesień 2012

  • staż - copywriting w lemonSky

lipiec - sierpień 2011

  • staż - dział kreacji w b&j agencja reklamowa

październik 2011 - teraz

  • organizator festiwalu najgorszej reklamy chamlet

marzec 2011 – wrzesień 2012

  • freelance w zakresie tworzenia marek, badań, strategii, kreacji
zainteresowania badawcze » »
  • kreatywność
  • recepcja reklamy
  • dyferencjacja
  • subwersja
  • nisza
  • copywritting
  • tekst w reklamie
  • koncept w reklamie