dr
katarzyna płoszaj
trzeba mieć otwarty umysł, bo nigdy nie wiadomo, czego (jeszcze) się nie wie
publikacje »
Płoszaj K. (2019): Niechlujstwo, puste treści i desemantyzacja komunikacji. W: Mariusz Wszołek, Michał Grech, Annette Siemes (red.). projektowanie komunikacji vol. 2. Wrocław: Libron (w druku).
Płoszaj K. (2018): To się idzie deską zabić, czyli artykuł o tym, dlaczego lepiej nie wiedzieć, co autor miał na myśli. W: Andrzej Zawada, Zofia Nauka, Jacek Grębowiec, Arkadiusz Lewicki, Jędrzej Morawiecki, Leszek Pułka (red.). Znaczenia 17: Kultura-Komunikacja-Społeczeństwo (s. 107–114). Wrocław: Oficyna Wydawnicza ATUT — Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe.
Płoszaj K. (2018): Długa historia pisma, czyli w skrócie o tym, dlaczego kreatywne pisanie nie kończy się na creative writing. W: Mariusz Wszołek, Michał Grech, Annette Siemes (red.). projektowanie komunikacji vol. 1 (s. 225–267). Wrocław: Libron.
Płoszaj K. (2017): Przepis na kreatywność. W: Mariusz Wszołek (red.). Teorie komunikacji i mediów 10 (s. 185–195). Wrocław: Libron.
Płoszaj K. (2017): Pod prąd, czyli różnica potencjału między wiedzą a niewiedzą. W: Michał Grech, Annette Siemes, Mariusz Wszołek. badanie i projektowanie komunikacji 6 (s. 461–474). Wrocław: Libron.
Płoszaj K. (2016): Między słowami. W: Mariusz Wszołek, Marek Graszewicz (red.). Teorie komunikacji i mediów 9 (s. 481–493). Wrocław: Libron.
Płoszaj K. (2016): Metafory w reklamie, reklamy w metaforze. W: Michał Grech, Annette Siemes, Mariusz Wszołek (red.). badanie i projektowanie komunikacji 5 (s. 65–88). Wrocław: Libron.
Płoszaj K. (2015): Postrzeganie konstruktu przestępstwa. W: Michał Grech, Annette Siemes, Mariusz Wszołek (red.). badanie i projektowanie komunikacji 4 (s. 83–99). Wrocław: Libron.