Prowadzący
mgr
arkadiusz haławin
podsumowanie
do niczego nie warto podchodzić bezkrytycznie i zerojedynkowo. nawet jeśli jest to konstruktywizm. po pierwsze słuchać, zastanawiać się, szukać dziury w całym, dopiero później mówić. byle z sensem.
kontakt
kto: doktorant

zainteresowania i specjalizacje »
  • komunikacja wewnętrzna,
  • schematy komunikacyjne,
  • dyskursy medialne,
  • planowanie strategiczne,
  • badania komunikacji
nota biograficzna »
wykładowca i konsultant komunikacyjny. absolwent studiów magisterskich na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społecznej (specjalność: projektowanie komunikacji) na uniwersytecie wrocławskim a także studiów licencjackich na kierunkach grafika (Uniwersytet SWPS) oraz socjologia (Uniwersytet wrocławski). w 2016 roku zaczął studia doktoranckie na wydziale filologicznym uniwersytetu wrocławskiego.
prowadzi zajęcia na uniwersytecie wrocławskim (kierunek: komunikacja wizerunkowa)  oraz na uniwersytecie swps (kierunek: grafika).
od 2015 roku pracuje jako konsultant w firmie rr communication consulting realizując projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej dla rożnego rodzaju organizacji. wcześniej pracował w agencji reklamowej lemon sky jwt, gdzie zajmował się kreacją w obszarze social media.
najważniejsze publikacje »
  • haławin a., 2017, Strategie komunikacji w reklamach leków i suplementów diety [w:] badanie i projektowanie komunikacji 6, (red.) m. grech, a. siemes, m. wszołek, wrocław
  • haławin a., 2016, Wpływ imienia i nazwiska na kognitywny wizerunek tekstu publicystycznego i autora [w:] teorie komunikacji i mediów, t.9, (red.) m. graszewicz, m. wszołek, wrocław
  • haławin a., 2015, Strategie komunikacyjne w reklamach telewizyjnych wody mineralnej [w:] badanie i projektowanie komunikacji 4, (red.) m. grech, a. siemes, m., wrocław