Absolwent
mgr
karolina waligóra
podsumowanie

k jak kreacja, bo bez niej jest nudno i brzydko. a jak absurdalne – pomysły. bo czasami takie są najlepsze. r jak różnice – fascynujące, bo naturalne i oczywiste. o jak otwarte – oczy, zwłaszcza w podróży. k-a-r-o- reszta nie jest milczeniem, ale po co więcej? połowa imienia to już całkiem dobry temat na historię, która porwie tłumy.

kontakt
kto: absolwentka

tytuł pracy »
kurs komunikacji międzykulturowej w cztery tygodnie. kak narodowości komunikują się ze sobą podczas międzynarodowych projektów społecznych? promotor: prof. dr hab. Marek Bratuń
zainteresowania »
  • historie, które porywają tłumy.
  • tworzenie treści marketingowych i sprawdzanie, czy content jest wciąż królem.
  • komunikacja międzykulturowa – w praktyce, bo tak ryzykowniej.
obecnie »
dyrektor marketingu w zarządzie narodowym organizacji aiesec w portugalii. tworzę i wprowadzam strategie marketingowe, mające na celu rozwój programów wymiany międzynarodowej, prowadzę zespoły i zarządzam komunikacją organizacji.