pragniemy państwa poinformować, że od roku akademickiego 2015/2016 w ofercie kierunków prowadzonych przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej pojawią się nowe specjalności. zarówno potrzeba powołania konkretnych specjalności, jak i ich programy były przedmiotem konsultacji z przedstawicielami sektorów medialnego i kreatywnego. zostały tak pomyślane, by łączyć w optymalnych proporcjach wiedzę akademicką z kształceniem kompetencji społecznych, projektowych i postawy kreatywnej.
stąd nowa struktura specjalności na kierunku komunikacja wizerunkowa. przypominamy, że dotyczy ona studentów rozpoczynających naukę w roku akademickim 2015/2016. tym samym specjalność communication design będzie oferowana w strukturze kierunku komunikacja wizerunkowa. jeśli macie państwo ochotę poznać nas bliżej zapraszamy do odwiedzenia strony zespołu communication design i historii tego zespołu.
communication design to specjalność działająca w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. w ramach proponowanych studiów oferujemy państwu obszary wiedzy i kompetencji z zakresu communication design: corporate identity, information design, design powierzchni oraz design opakowań. specjalność jest kontynuacją wcześniejszej specjalności corporate identity i public relations, o czym możecie państwo poczytać w historii naszego zespołu dydaktyczno-naukowego.
program studiów koncentruje się na wypracowaniu wśród studentów i studentek kompetencji rozwiązywania realnych problemów projektowych z wykorzystaniem zróżnicowanego warsztatu badawczo-strategiczno-kreacyjnego. studia zorientowane są na zrozumienie i opanowanie umiejętności pracy w procesie projektowym, w którym swoje miejsce mają analiza, strategia i kreacja.