Aktualności
spotkanie promocyjne książki „manual- reklama”

uprzejmie zapraszamy do udziału w spotkaniu promującym wieloautorską publikację z zakresu reklamy pt. „manual: reklama – podręcznik z zakresu communication design”, które odbędzie się 07 kwietnia 2017 roku o godz 17:00 we wrocławskim domu literatury w klubie proza. w tematykę spotkania wprowadzą autorzy podręcznika, m.in.: prof. michael fleischer, dr mariusz wszołek, dr michał grech, dr annette siemes, dr dorota płuchowska i martyna gliniecka, wskazując na punkty węzłowe nowego podręcznika. będzie to już drugie spotkanie z zespołem communication design w klubie proza



o książce

szanowni państwo. uprzejmie informujemy, że nakładem krakowskiego wydawnictwa libron ukazała się książka pod redakcją mariusza wszołka pt. "manual - reklama: podręcznik z zakresu projektowania komunikacji". jest to pierwsza część nowej grupy podręczników z zakresu projektowania komunikacji. jak zauważa redaktor tomu: "oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby się kompletny, ale dynamika rozwoju badań z zakresu reklamy szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. przyjmijmy zatem, że jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji". w opublikowanym tomie udało się zebrać 15 tekstów, które dotykają różnych aspektów reklamy; z jednej strony są to teksty zupełnie wyjściowe w ramach nauki o reklamie; z drugiej strony autorzy podręcznika prezentują nierzadko nowe koncepcje teoretyczne i badawcze związane z obszarem pracy kreatywnej i reklamy.

informacje wydawnicze
  • Redakcja: Mariusz Wszołek
  • Autorzy: Michael Fleischer, Mariusz Wszołek, Annette Siemes, Piotr Lewiński, Grażyna Habrajska, Michał Grech, Martyna Gliniecka, Jarosław Pacuła, Tomasz Stępień, Dorota Płuchowska, Marek Firlej
  • Recenzja: prof. dr hab. Arkadiusz Lewicki
  • Wydawnictwo: Libron
  • Liczba stron: 530
  • ISBN: 978-83-65705-08-2
  • Księgarnia: Libron (niebawem)
  • E-book: do pobrania (pdf)
Aktualności
wernisaż wystawa „projektowanie z zamkniętymi oczami- prawda czy wyzwanie?”
kto: studenci communication design
gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
spotkania spotkanie promocyjne książki „manual- reklama”
kto: communication design
gdzie: wrocławski dom kultury