Aktualności
manual – reklama: podręcznik z zakresu projektowania komunikacji

szanowni państwo. uprzejmie informujemy, że nakładem krakowskiego wydawnictwa libron ukazała się książka pod redakcją mariusza wszołka pt. „manual – reklama: podręcznik z zakresu projektowania komunikacji”. jest to pierwsza część nowej grupy podręczników z zakresu projektowania komunikacji. jak zauważa redaktor tomu: „oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby się kompletny, ale dynamika rozwoju badań z zakresu reklamy szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. przyjmijmy zatem, że jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji”. w opublikowanym tomie udało się zebrać 15 tekstów, które dotykają różnych aspektów reklamy; z jednej strony są to teksty zupełnie wyjściowe w ramach nauki o reklamie; z drugiej strony autorzy podręcznika prezentują nierzadko nowe koncepcje teoretyczne i badawcze związane z obszarem pracy kreatywnej i reklamy. 



informacje wydawnicze

 

  • Redakcja: Mariusz Wszołek
  • Autorzy: Michael Fleischer, Mariusz Wszołek, Annette Siemes, Piotr Lewiński, Grażyna Habrajska, Michał Grech, Martyna Gliniecka, Jarosław Pacuła, Tomasz Stępień, Dorota Płuchowska, Marek Firlej
  • Recenzja: prof. dr hab. Arkadiusz Lewicki
  • Wydawnictwo: Libron
  • Liczba stron: 530
  • ISBN: 978-83-65705-08-2
  • Księgarnia: Libron (niebawem)

 

do pobrania

wersję elektroniczną do pobrania za darmo znajdziecie państwo tutaj:

e-book: do pobrania (pdf)