Aktualności
książka komunikacje w rozmowie 3

niniejszym informujemy, że nakładem krakowskiego wydawnictwa libron ukazała się trzecia i ostatnia (póki co) książka z cyklu komunikacje w rozmowie. do powstania tej książki przyczynili się studenci instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego (specjalność: communication design) oraz studenci instytutu grafiki uniwersytetu swps, którzy zostali zaproszeni do napisania manifestu pokolenia. nierzadko są to bardzo osobiste teksty, a głębsza refleksja nad nimi każe podać w wątpliwość zmienną naturę pokoleń. 



fragment książki

na koniec, jako pewne podsumowanie różnych działań, zostawiamy instrukcję życia, niekoniecznie trzeba ją traktować poważnie i dosłownie, ale można:

  • coś chcieć.
  • punktem wyjścia jest pomysł, drogą jest precyzja, celem jest realizacja - którą definiuje fakt bycia zadowolonym z realizacji.
  • w gruncie rzeczy chodzi o podejmowanie decyzji, nierzadko ryzykownych - intuicyjność.
  • myśleć o problemach w momencie, kiedy one wystąpią, nie wcześniej - inaczej produkujemy sobie problemy.
  • mieć marzenia, bo one dają punkt odniesienia - nie mylić marzeń z celami: cele się osiąga, marzenia się ma.
  • dać sobie oddech - we właściwym czasie.
  • dać się każdemu wygadać - tylko tyle.
  • bronić swojego stanowiska za pomocą argumentów - jeśli stanowisko jest mocne, to i argumenty wystarczą.
  • zawsze mieć coś przeciwko - jeśli się ma coś przeciwko.
  • mózgu używać do czegoś więcej nie tylko jako obciążenie kręgosłupa.
  • dać większy gaz.

mariusz wszołek

info
  • szczegółowe informacje: link
  • wydawnictwo: libron
  • isbn: 978-83-62196-49-4
  • ilość stron: 142
  • księgarnia: link
  • do pobrania: pdf
Aktualności
wernisaż wystawa communication design
kto: communication design
gdzie: instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej