Aktualności
drugie spotkanie z cyklu pozory: zespół communication design

szanowni państwo. jeszcze nie opadł kurz po ostatnim spotkaniu z cyklu pozory z prof. michaelem fleischerem, a już zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu. tym razem zespół z zakładu communication design instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej uwr, a konkretniej pewna część części zespołu, która brała udział w opracowaniu podręcznika z zakresu reklamy i projektowania komunikacji pt. „manual”, przedstawi rezultat swojej pracy. trochę spóźnieni chcemy z państwem podyskutować o samym zjawisku reklamy. grudniowe spotkanie planujemy poświęcić próbie odpowiedzi na pytania, czym w ogóle jest reklama i w jaki sposób działa, oraz co to znaczy, że działa; czyli wespół z publicznością, na którą liczymy, chcemy zrobić krok wstecz, by móc zobaczyć to, co niektórzy ryzykownie założyli, że istnieje.

 



program spotkania
  • idea projektu wydawniczego manual - mariusz wszołek
  • co to jest reklama? — michael fleischer
  • jak badać reklamę? — annette siemes
  • reklama w kontekście interkulturowym — dorota płuchowska
  • style życia w reklamie — michał grech
  • zasady projektowania — mariusz wszołek
  • dyskusja — wspólna i żywa!
info
Aktualności
spotkania wykłady z czerwcowego TEDxUWr dostępne online
kto: communication design
gdzie: wrocław
wydawnictwa manual 2 – communication design: antologia
kto: communication design
gdzie: wrocław
wydawnictwa notatki 4 – nowa książka prof. Fleischera
kto: prof. michael fleischer
gdzie: wrocław